OM HONOM

My danish pastry has left the building och tystnaden bara ekar.. både i själ och hjärta samt rent fysiskt i min lilla förortsetta. Haft en härlig långweekend tillsammans som alltid med mycket skratt, samvaro, mys, hångel och sex. Vi har nog aldrig haft det såhär bra och ju längre tid vi spenderar ihop, desto svårare har jag att fatta vilken tur jag har haft - att den här fantastiska personen faktiskt är min.. att han vill vara med just mig och att det är mig han älskar och ingen annan. Kärleken bara växer men med det följer naturligtvis att det här med att leva i ett långdistansförhållande blir svårare och svårare. Under de perioder då vi inte ses vänjer jag mig rätt snabbt, jag lever mitt liv och han sitt även om det blir många telefonsamtal och "Jag saknar dig"-sms (den frasen börjar förlora sin innebörd). Dessvärre börjar jag även vänja mig alldeles för snabbt vid att han finns där under de underbara (men alldeles för få!) dagar vi spenderar tillsammans och det gör att tomheten kommer som ett hårdare slag då han väl måste lämna mig. Nackdelen med att engagera sig för mycket känslomässigt naturligtvis men nu är jag redan förlorad.. Längtar redan alldeles för mycket efter honom!

Lipande Klaus

Kommentarer
Postat av: SaS

åååh jag vet, det är så hemskt med distans...har själv inte träffat min Mr.T (Tomas) på över 2 månader nu...:/
Vart bor din klaus?

Postat av: Ellinor

SaS: Oj, TVÅ månader.. då slår du mitt rekord! Vad hemskt men hoppas ni hörs ofta på telefon osv istället. K bor i Göteborg (jag i Sthlm) men har ingen egen lägenhet än så länge (bor inneboende) vilket innebär att han är den som kommer och bor hos mig, annars hade vi kunnat ses oftare. Men den som väntar på något gott..

2006-03-15 @ 10:47:35
Postat av: madelene

om någon undrar hur det gick för Kalle på kalles kaviar-tuben när han blev gammal -jaru, där har vi svaret! ;)

2006-03-15 @ 19:24:40
Postat av: Ellinor

Madelene: *s* Oh ja, de är nästan twins.. :)

2006-03-15 @ 20:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se