POST-BLOGGTRÄFF

Igår lördag (rent tekniskt är det ju iofs redan måndag) var det så dags för den omtalade bloggträffen. Jag mötte upp Västerås-tjejen Agneta på Centralen och vi traskade bort till Tabbouli där merparten av tjejerna redan kommit. Några till droppade in efterhand och till slut var vi väl ett 15-tal som sippade vin och smaskade libanesisk buffé nere i den väldigt mysiga källaren. Eftersom vi hade den tidiga sittningen blev vi "utkastade" redan vid halv 9-snåret vilket var lite synd.. det blev något stressigt men så kan det vara. Vi fortsatte istället till Lokal på Scheelegatan för lite mer prat och dricka.. skingrades efterhand och strax innan midnatt tog jag pendeln hem till förorten igen. En trevlig kväll helt enkelt med god mat och trevliga bloggtjejer (även om jag heller inte hann prata riktigt med alla). Tråkigt nog blev det inte så mycket fotande för någon tror jag (själv har jag bara en mobilkamera och det var lite mörkt för den) fast jag tror bestämt Maria har några bildbevis? Hur som helst gör jag gärna om det - ett mycket bra initativ av Polly minsann.. well done!

Kvällens roligaste: Servitören som bjöd ut Lena. Och Agnetas oanade talanger förstås.

Kommentarer
Postat av: Lena

Det är ju kul att jag lyckats roa alla. :-p Sista gången jag viftar med ögonfransarna och säger att jag vill ha lammkotletter i alla fall! :D

Postat av: Maria

Publicerar en styck bild i min blogg senare, de andra blev jättedåliga. :)

2006-03-27 @ 13:10:19
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: Ellinor

Lena: Hahaha! Han kanske tänkte lammkött som lammkött liksom.. kanske duger jag ;)

Maria: Kan tänka mig det! Inte de bästa förutsättningarna för fotografering därnere precis..

2006-03-27 @ 13:18:30
Postat av: Lena

*fnyyyys*

2006-03-27 @ 14:24:09
URL: http://www.koala.nu/blahblah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se