AVSKUREN FRÅN OMVÄRLDEN

Nyss tog jag tag i det jag funderat på ett tag och pinglade Telia för att stänga ner mitt teleabonnemang for ever and ever (eller åtminstone tills jag börjar panika över hur dyrt det är att snacka länge i mobil.. men då blir det inte Telia som jag förärar med mina slantar!). Jag ringer ändå relativt lite - mest är det folk som ringer mig - och föredrar att sms:a så 125:-/månad + 60:- för nummerpresentation (som ändå varit sönder i månader på min värdelösa trådlösa Telia Focus) + samtal känns som en avgift som går att spara in på. Så fr o m nu blir det till att använda mobilen om ni vill mig något, people (inte för att det är så många jag känner IRL som läser bloggen)!


Kommentarer
Postat av: Nannis

Jag har bara mobiltelefon och har haft det så i ca 1,5 år, funkar jättebra! Min tfnräkning ligger på ca 80:- i månaden med Comviq Knockout. :-)

2006-05-19 @ 15:31:10
Postat av: Ellinor

Nannis: Nu då det börjar bli relativt billigt att ringa med mobilen finns det ju egentligen ingen ursäkt att fortsätta betala Telias (om man nu har dem) ockeravgifter längre! Så resonerade i alla fall jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se