CRASH TEST DUMMIE

Ja.. yours truly föll också för den där Buzzador-trenden då det först började snackas om det för x antal veckor sedan! I fredags dök välkomstpaketet med ett berg av Marabou X-chokladkakor (20 små, 2 fullstorlek) upp och idag var det dags för första kampanjpaketet, Wasa Sandwich. Måste erkänna att jag på två dagar redan lyckats smacka i mig en försvarlig del av chokladen på egen hand (mest för att jag inte orkat gå och handla - inte för att jag tycker den är sådär överdrivet god) och då det gäller knäckebrödet har jag smakat på en av varje (utom cream cheese, tomato and onion för den fick man inte) - resten får jag nog försöka bli av med. Gillar verkligen de gamla, "vanliga" Wasa Sandwich - tycker nog bättre om veteknäcket än fullkornsvarianten - men de här är sådär. Hursomhelst är det lite småroligt med Buzzador-projektet och jag är redan rätt nyfiken på nästa kampanj - det får gärna vara något som inte är ätbart dock!

Wasa Sandwich Marabou X

Inte för att inte alla redan har hoppat på tåget men om du också vill bli en Buzzador är det bara att gå med här (där det framgår att det är jag som värvat dig). Vill du veta mer innan du bestämmer dig kan du läsa mer här istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se