DET GODA UPPVÄGER DET ONDA

Sitter med ett gräsligt uppdrag jag skulle ha gjort för länge sedan, det är inte svårt och skulle väl egentligen inte ha tagit så långt tid om det inte vore så in i bomben tråkigt att jag ständigt drar mig från skrivbordet för att göra annat. Beställa kläder jag inte alls behöver på HM t ex (fast egentligen är jag ju faktiskt i behov av de här shortsen). Och äta mumsigaste kladdkakan (lägg till 1 tsk bakpulver, smält blockchoklad och hackade hasselnötter bara) som blev helt perfekt! Och så börjar ju Top Model om en dryg timme. Woho.


Kommentarer
Postat av: Jenny Gustafsson

Angående kaffegrädde-förpackningarna: Anledningen till att jag har lagt märke till det är dels att jag har hört från en riktig "schweiziska" att hon samlade på dem och dels har jag läst en bok, "The Xenophobe´s Guide to the Swiss", där författaren raljerade över detta fenomen ;-)

Postat av: modeamatören

Du är utmanad. Läs mer på min blogg :)

2006-05-03 @ 21:10:42
URL: http://modeamator.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

Jenny: Aha! Den boken kanske man borde läsa, har kollat in samma fast ".. to the Swedes" och lite småkul och träffande är den!

Modeamatören: Japp, ska ta tag i det - kanske inte idag dock..

2006-05-04 @ 12:48:15
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se