DET REGNAR KATTER OCH HUNDAR

Gud, så roligt att det började spöregna då jag började cykla hemåt. Och Guuud, så roligt att det snart övergick till stora hagel som gjorde ont. Ännu roligare att mina kläder, inklusive skorna, blev dyngsura och jag själv såg ut som en blöt katt ( = sabbade håret jag fixade igår, försöker låta bli att föna/platta håret mer än 2-3 ggr i veckan och nu måste jag göra det idag igen). Dessutom hade ASOS-paketet inte kommit, vilket var en smärre missräkning. MEN, om man nu ska vara lite positiv så fick jag istället en väldigt fin klänning jag köpt från Tradera (bild kommer sen) och jag kom ihåg att hämta ut "Sockerbomben" från biblioteket. Nu ---> ett par timmars pysslande innan det är dags att sticka till restaurangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se