FÖLL FÖR FRESTELSEN

Beställningen
Ja, alltså.. jag lyssnade på (de flesta) som tyckte till och beställde väskan. Tillsammans med lite basprylar som jag faktiskt behövde. Var ju faktiskt tvungen nu då det var 30% på hela ordern, det hade varit en skymf att låta bli! (Jag försöker skylla mitt shoppingbehov på yttre omständigheter nu som ni märker). Men det jag ser mest fram emot är väskan.. och om den är så fin så att jag behåller den ska jag försöka övertala mamma (alt. skräddare) att sy fast ett blixtlås eller tryckknappar om det är så att det inte finns något lås - framgick inte av objektsbeskrivningen. Tänk om man hade kunnat sy själv.. men dum som ett spån som jag var så valde jag träslöjd efter mellanstadiet.. det ångrar jag idag! Förra veckan fick jag instruktioner av mamma om hur man syr i en knapp (vid 26 års ålder) - ja, ni hör ju! Nog med pinsamma bekännelser.

Kommentarer
Postat av: madeléne

vaddå 30% på ordern, hur får man det?

2006-05-23 @ 15:21:15
Postat av: Ellinor

Madeléne: Hade det som erbjudande på hemsidan. Koden är 61142 så använd den du också (tror den är allmän och inte personlig). Sista datum för beställning är dock 30/5 så det är snabba puckar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se