Hair issues

Imorgon är det ju dags för en efterlängtad och välbehövlig klippning + färg! För att ge ett litet hum om precis hur välbehövligt det är kan jag ju bjuda på dessa bilder!
 

Ni fattar va'?! Problemet är att jag ännu inte är helt biff över vad det är jag ska göra egentligen. Jag trivs bra som brunett och har inga planer på att bli blond igen, men däremot känns det som att kasta $$$ i ån om jag skulle bättra på den bruna färgen i och med att den ändå kommer blekas i sommar. Funderar därför på att färga utväxten och sedan göra ljusare slingor i nästan hela håret - bara så att det blir snyggt då det blir solblekt. Får rådfråga frissan vad hon tycker.. Vad gäller längden på håret är jag bra sugen på att klippa av mig en bit faktiskt, det jag har nu känns så trist! Tycker fortfarande Nicole Richie är snygg i håret på den här uttjatade bilden (glöm färgen bara) och det skulle kännas fräscht med en längre page till sommaren. Ska bläddra i lite tidningar senare idag (hur b är inte det - att ta med sig en bild till frissan men ändå..) så får vi se vad det blir..

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag ska utsätta mig för saxen idag och funderar på ungefär samma frisyr som du. Färgning hoppar jag till efter sommaren, funkar eftersom jag inte har en markerad utväxt. Det ska bli spännande att se hur vi kommer att se ut ;-).

Postat av: Ellinor

Agneta: Ja, jag läste det - tror också att du skulle passa i den typen av frisyr. Är du också fake-brunett (eller färgar du bara skiftningar)?

2006-05-09 @ 12:33:26
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Agneta

Jag är råtta i grunden, så jag fejkar den riktigt bruna färgen. Nu ser det lite grått ut efetsom det är på utväxt.

2006-05-10 @ 06:38:46
URL: http://atomflickan.blogspot.com
Postat av: Tess

Hihi skrev just ett inlägg om mitt hår, vi har typ samma längd o färg och funderingar på nicole pagen.

2006-05-10 @ 07:16:08
URL: http://dorba.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

Agneta: Det är ju det som är så trist med att färga håret, då det tappar glansen. Är ju mörkblond egentligen så jag ser mest tunnhårig ut då jag inte bättrat på det fejk-bruna på länge - inte heller snyggt :/

Tess: Det känns ju så fräscht med en kortare pagevariant till sommaren så det är nog många som tar tillfället i akt och gör "klippet" då.

2006-05-11 @ 11:08:19
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Anonym

haha i don't speak you're language!! You're like, German or something!!!! LoLz that is funny!! haha!! I hope I'm not like, swearing in your language!!
Cally

2006-08-05 @ 02:58:39
Postat av: Ellinor

Cally: German.. that's an insult! ;) Actually, it's Swedish. But it's practially the same.

2006-08-07 @ 22:39:58
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: isyapan

coucou tu va bien ma belle mois ce cetin et tois ma belle tu fe quoi de baeux tu ve bien an je vosi un jour ou tu a bitt ma belle
cetin 0485188280 je te donne mon num

2006-08-09 @ 17:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se