MIRAKEL

I natt har jag faktiskt sovit för första gången på evigheter! Och gott också! En snackis i telefon med (som är i DK hela veckan - fusk!) vid 23-tiden, sedan "skulle jag bara lägga mig i sängen en stund", somnade och vaknade flera timmar senare. Gick upp och klädde av mig och släckte alla lampor, kröp tillbaka ner i sängen, kollade på klockan (03.51) och hade inga större förhoppningar att somna om men det gjorde jag! Vaknade först vid halv 9-tiden imorse och då somnade jag om igen och gick upp först för 30 minuter sedan. Så ska man vara petnoga har jag väl egentligen sovit för mycket men det känns skönt i alla fall! Och nu har jag faktiskt lite brådis eftersom jag ska ta bussen ner till kuratorn om en stund. Har ingen som helst lust att prata om mig själv idag och har framför allt ingen lust att bli skälld på för att jag fortfarande inte har tagit några initiativ gällande min tillvaro men so be it.

Såg förresten att jag fått kommentarer - svarar på dem sedan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad härligt! Hoppas du kommer in en bra dygnsrytm nu! Försök lägga dig samma tid idag så kroppen vänjer sig. :)

2006-05-03 @ 12:38:24
Postat av: Ellinor

Anna: Jag ska i alla fall göra ett ärligt försök. Dock har jag ett uppdrag jag måste sitta med så det kan hända att det blir en sen natt i alla fall.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se