ONE OF THOSE DAYS

På alldeles särdeles dåligt och retligt humör idag och jag kan inte riktigt sätta fingret på varför. Kanske beror det på att..

.. jag sticker till restaurangen om ett par timmar och missar därmed kvällens begivenhet på burken (spelar iofs in det)

.. min lya ser ut som ett katastrofområde och det finns ingen tid att röja

.. jag har skjutit på alldeles för mycket saker på sistone och nu börjar det brinna i knutarna både här och där

.. det småduggar ute och jag kan därför inte ha tofflor på mig som skulle behövas därför att alla andra vårskor har orsakat de leprakolonier (= skavsår) som just nu pryder mina fossingar och gör ONT

.. jag är lite lätt oroad över alla räkningar som samlats på hög den här månaden (CSN, telefon, el m m)

"Men en god nyhet är..". Eh, nej!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jo säj! :)

2006-05-18 @ 14:45:30
Postat av: Ellinor

Ida: Sätt på tv:n och jag lovar att du får höra den goda nyheten åtminstone en gång under ett reklamavbrott.. ;)

Postat av: Ida

Que? Nu fattar jag noll!! Är på jobb, ingen tv i sikte.. Hjälp mig!! :)

2006-05-18 @ 14:57:40
Postat av: Ellinor

Ida: Det är bara en reklam.. "Men en god nyhet är..". Det handlar om någon ny bilmodell tror jag. Bara ett litet skämt :)

2006-05-18 @ 15:09:51
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Ida

Okej, nu fattar jag. Har ju nog haft roligt åt den reklamen! Äsch, trodde det var nån stor nyhet på gång!

2006-05-18 @ 16:22:42
Postat av: Ellinor

Ida: Lurendrejeri från min sida.. ;)

2006-05-18 @ 16:31:10
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se