Please be mine

Hög vill-ha faktor!

Beautyjunkie som jag är (betydligt mer road av smink och hudvård än av kläder och skor) är det en stor sorg att merdelen av mina slantar just nu måste läggas undan till Beijingresan. Men tills vidare är det trots det bland annat detta som står på listan inför kommande skönhetsinköp. Och det är faktiskt inte sådant jag bara tycker att jag vill ha - det är sådant jag behöver.. ;)

Smashbox Photo Finish Foundation Primer - Hypad, ja! Men jag är ändå övertygad om dess förträfflighet och har planer på att åtminstone försöka tigga till mig ett litet prov vid t ex nästa besök på Magasin.

Benefit Eye Bright - "Denna mirakulösa rosa penna piggar upp trötta ögon och ger det rätta ungdomligt pigga utseendet". Låter inte det som en dröm så säg? Precis vad en flicka med ständiga sömnproblem behöver då hon i alla fall tvingas upp i ottan och ska se söt ut..

Jelly Pong Pong Flush Cheek Stain - I färgen Melon Martini. Ja, jag erkänner - Eleonores omdöme har påverkat mig. Skulle passa mig som hand i handske!

Tweezer från Laura Mercier - Som jag nämnt förut.

Dior Skinflash - Är i behov av en ny concealer och Diors variant verkar helt ok. Sara är ju dessutom ett fan.

Bumble & Bumble Thickening Spray - Har länge velat testa B&B's produkter och att den dessutom skyddar mot värme är ju ett plus.

Ole Henriksen Fresh Start Eye Creme - Jag borde verkligen börja använda ögonkräm och den här har jag bara hört gott om.

Archipelago Sugar Butter Brown Sugar and Vanilla - Är dålig på att smörja in mig men det här kroppssmöret låter ljuvligt och skulle ge mig en anledning att ändra min dåliga vana..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se