PRIMA BALLERINOR

Ballerinor

Det här med att gå till kuratorn har definitivt en förbannelse över sig. Och nu menar jag på så sätt att jag efteråt inte verkar kunna låta bli att shoppa (trots att mitt förortscentrum egentligen lämnar mycket att önska)! Förra veckan blev det en söt prickig topp på HM och idag föll jag för dessa fina ballerinor i vitt och brunt som jag kollat in förut på Din Sko (som fått in mycket fint - är annars inget fan). Försvarar det med att de var nästan halva priset = bara 300:- tillsammans (ord. pris 280:-/st). Det får man lov att kalla ett fynd! Dessutom blev det ett bronzing puder från Isadora och en body scrub till kampanjpris från Dove. Var även tvungen att gå och sukta lite till över de underbara ballerinorna från Vagabond (modellen "Lily" i cognac) jag trånat över länge nu men där drog jag gränsen.. lite magstarkt just nu med 600:- för ett par ballerinor då det är "meningen" att jag ska spara.

Hav överseende med att prislappen sitter kvar på skorna + att bilden avslöjar det allra fulaste i min lägenhet - mitt förhatliga golv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt tjusiga ballerinor! me wanna!

2006-05-04 @ 09:43:16
Postat av: Ellinor

Anonym: Go buy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se