PURE PAIN

Jag dör en liten smula just precis nu.. För en liten stund sedan reste jag mig lite för hastigt upp i hallen och slog handen emot stolen som står vid skrivbordet på väg in i vardagsrummet. Ilande smärta i högra tumnageln då halva nageln knäcktes väldigt långt upp. Den är av till ungefär 1/3 men går inte att dra av (eftersom det är så långt upp) utan att typ hela nageln skulle följa med. Dessutom blöder det under nageln och gör bara så rackarns ont och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på förutom att låta den vara och fortsätta växa så jag kan klippa av hela så småningom. Skit också! Riktigt dålig avslutning på en inte alltför bra dag..

Kommentarer
Postat av: Li

Du har väl stoppat plåster på? Så att det inte rivs upp mer...

2006-05-09 @ 07:13:22
Postat av: Hedgehog-Sara

stackars dig!!!

Postat av: Anna

Åh stackars dig, lider med dig!!

2006-05-09 @ 11:02:02
Postat av: Ellinor

Li: Det är så långt upp på nageln + så "djupt ner" att det inte borde kunna rivas upp men du har helt rätt! Ska se om jag kan hitta sådana där nagelplåster, ser så fult ut med vanliga.

Sara, Anna: Tack! Det gör f*n fortfarande ont :/

2006-05-09 @ 11:25:19
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se