TRADERAS REGELVERK ENLIGT NIPPERTIPPAN

Vad f*n är det med vissa människor..? Sålde en vara på Tradera förra veckan och skickade som brukligt är ett mejl med betalningsuppgifter och skrev att jag skulle skicka paketet så fort pengarna syntes på mitt konto. Sagt och gjort, fick in pengarna i fredags och skickade paketet dagen efter - no fuss liksom. Idag får jag ett mejl där tjejen som köpt varan (två kjolar) hotar med att ge mig dåligt omdöme om hon inte hör något och får varan. Hallå?!!! Jag fick pengarna i fredags, det går inte att skicka något snabbare än att det kommer fram på måndagen liksom (fast uppenbarligen hade det ju inte kommit idag men då lär det väl komma senast imorgon). Jag har inget privat Concordeflyg. Blir så förbannad.. hotar med att ge dåligt omdöme gör man väl först då det gått ett par veckor utan att man fått varan eller? Kan inte folk lära sig reglerna om de ska ge sig in i någonting..

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh men det finns så mkt jäkla nutcases på tradera! Jag har hållt på sedan 2002, men tröttnat! Folk använder hot om neg. för att få pengarna tillbaka och andra knäppa saker. Suck! Det är inte värt fuzzet!

Jag tror jag läser för många bloggar. Inatt drömde jag att jag hade sex med en bloggares pojkvän (inte din Ellinor). Helt skumt! Nästan som att göra det mot en kompis kändes det som och jag mådde skitdåligt. Måste sluta drömma dumma saker, och framför allt ha ångest för drömmarna hela dagen efter! :)

2006-05-30 @ 11:03:34
Postat av: Ellinor

Anna: Det är sant, fattar inte varför man fortsätter.. Bara för att tjäna en slant liksom! Jag har bara hållt på något år men om du har kört så länge förstår jag absolut att du tröttnat!

Haha, lustigt med drömmen.. kanske inte att du mådde så dåligt över det dock! Drömmarna kan du ju inte styra över så därför känns det ju dumt att du ska behöva ha ångest över det tycker jag :) Men det är klart, läser man många bloggar och tar till sig det som står kan det ju hända att man drömmer om det emellanåt (precis som ens "vanliga" vänner är med i drömmar ibland). Fast min K håller du dig borta ifrån.. i drömmen också ;)

Har du ingen egen blogg förresten, Anna?

Postat av: Anna

Nej jag vet, men man vill ju gärna få tillbaka lite pengar istället för att skänka bort allt man tröttnat på. För att finansiera sitt shoppingberoende liksom. :)

Hehhe, nej men det är en tjej som verkar så himla känslig och liksom hänger upp mkt av sitt liv på sin pojkvän och som jag följt länge på bloggen. Så det kändes som värsta sveket. Har dock kommit äver skuldkänslorna nu, hahha. :) Lovar att inte drömma om K. Lär väl göra det inatt bara för det, hahha.

Hade en förut, men det har runnit ut i sanden, orkade inte uppdatera så mycket som jag skulle vilja. Är verkligen imponerad av dig och alla andra som skriver så mycket intressant så ofta!

2006-06-01 @ 00:23:27
Postat av: jenny

så ska det inte va! hon e sjukt stressad isåfall. finns så mga knäppa människor där alltså, får krupp på vissa. spec såna som inte är ärliga! tar pengarna o sticker typ....GAH!

2006-06-04 @ 01:18:58
URL: http://jeeena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se