DRÖMTYDNING, NÅGON?

Mycket märklig natt, den som var.. Packade och sorterade under hela eftermiddagen / kvällen igår och då klockan började närma sig halv 11 var jag faktiskt lite trött så jag tänkte "Nu eller aldrig", tog en Imovane och gick och la mig att läsa för att sedan somna någon timme senare. Har jag sovit mycket natten innan så slår det aldrig fel.. sömntabletterna är nämligen bara i kroppen i fyra timmar och strax efter tre på morgonen vaknade jag naturligtvis av mig själv. Blev fast besluten att mota Olle i grind och gick och klämde ännu en tablett, läste lite och somnade sedan om. Klockan nio imorse ringde alarmet (Mads!) eftersom jag skulle upp och tvätta någon timme senare. Men nej, just då var jag inne i en om möjligt ännu mer märklig dröm om mitt ex av alla människor - som jag i stort sett aldrig drömmer om - och ville sova "färdigt den". Jag minns inte hela historien men det påminde till viss del kusligt mycket om verkligheten.. kommer ihåg att jag var ledsen för att han lämnat mig för en annan tjej (i drömmen hotade hon dessutom mig med ett svärd!). Till slut visade det sig att han lämnade också henne för någon annan. Skadeglädje, hahaha! Hur som helst vaknade jag inte förrän strax innan tolv sedan och hade missat min tvättstuga :(

Iväg till jobbet vid fyratiden och ställa upp några timmar, förhoppningsvis inte längre än till åtta. De har ett erbjudande om dans + mat för 200:- alla måndagar i november. Förra veckan dök det väl upp mellan 20 och 25 personer runt sex (lektionen börjar halv åtta) och det blev rätt snärjigt eftersom alla skulle beställa på en gång men ikväll ska jag förbereda dukning och sån't mer ordentligt. Plus att vi tar betalt redan då de gör mat- och dryckbeställningen så inte jag behöver hänga där ändå till tio bara för det av ingen nytta. Men först ska jag gå ner och försöka få tag i en ny tid för tvättstuga..*suck*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se