HAKAN VID FOTKNÖLARNA..

Nej, nu kan grisar flyga! En litenliten stund innan jag hade tänkt skicka ett surt mail till chefredaktören på tidningen och förkunna att jag inte tänker lämna in fler saker innan jag får mina fakturor betalda så loggar jag in på internetbanken och där ligger pengarna! Ett riktigt mirakel. Mitt lilla varsel om detta för ett par veckor sedan lönade sig visst! Han är visserligen fortfarande skyldig mig 4 500:- men de pengarna har jag inte fakturerat honom än så det vet han ju inte. Skönt i alla fall - det verkar som om saker och ting går vägen för mig just nu :)

Kommentarer
Postat av: kaksmulor

Kors i taket! Skönt att du slapp tjata mer.

Postat av: Ellinor

Kaksmulor: Verkligen! Det är bara att hota så får man det man vill ha.. ;)

2006-11-29 @ 15:32:18
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se