PUH..!

Thank you, Lord. Varit så sjukt speedad och nojjat ett tag för att inte hyreskontraktet för andra-handen i KBH kommit än. Det har det fortfarande inte gjort men nu fick vi åtminstone tag i Heidi (tjejen jag ska hyra av) som bekräftade att hon skickat det så det borde verkligen komma imorgon eller allra senast på torsdag. Gör det inte det vet jag inte riktigt om det är svenska eller danska Posten jag ska ta i örat.. Det är hursomhelst rätt nervöst att inte ha ett underskrivet kontrakt ännu då man blir bostadslös om 16 dagar och då vi inte hörde från henne är det ju rätt lätt att tro att hon ångrat sig / hyrt ut lägenheten till någon annan eller vad som helst. Hade redan börjat koka ihop en akut plan B där K skulle kuska runt i KBH i helgen och kolla efter något nytt. Jag har rätt lätt för att oroa mig som bekant. Nu måste jag ta reda på hur jag fixar bredband i lägenheten, kommer nog att dröja några dagar efter att jag flyttat in men jag går nuts på studs utan Internet så det är högt upp på priolistan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se