SISTA KVÄLLEN

KaraffenSista kvällen på restaurangen igår vilket var.. ja, jag kan knappt beskriva med ord men - tokskönt! Fast de var faktiskt rätt gulliga så det är inte utan att jag kommer sakna dem lite. S grät, kramade mig (ok, hon var rätt tankad!) och menade på att jag var den dotter hon aldrig fått och att hon sett alla mina fördelar.. och nackdelar. M fick mig att lova att skicka ett vykort med drottningen på från Köpenhamn. Och A.. ja, han hade faktiskt köpt avskedspresenter! Gjorde mig lite paff - han frågade visserligen förra veckan vad jag önskade mig men det trodde jag helt klart han skulle ha glömt av.

Hur som helst fick jag en sådan här droppfri karaff från
EvaSolo. Den är fin fast jag vet inte riktigt vad det är meningen att man ska ha den till..? Vatten? Salladsdressing? Sedan fick jag faktiskt en sak till, en dekoration, men den är inte alls min stil så jag tänker faktiskt ge den till ett par släktingar i julklapp. Kalla mig hemsk.. Men det var i alla fall snällt av A att anstränga sig!

Kommentarer
Postat av: Anci

Karaffen är suverän till vin eller vatten! Använder min jätteofta.

2006-11-28 @ 17:19:47
Postat av: Ellinor

Anci: Åh, vad bra! Då ska jag inte ge bort den i alla fall.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se