VIKTOR & ROLF FOR H&M PART III

I natt kl. 00.01 smäller det! Viktor & Rolf släpps på nätet alltså. Sedan jag fick reda på att "mina grejor" inte skulle säljas där i alla fall svalnade intresset rätt rejält. Tills jag fick se Nina i sin snygga svarta trench. Sedan läste jag någonstans (hittar det inte nu) att det tydligen skulle vara usel kvalitet på denna trench.. t o m om man jämför med H&M vanliga billighetskappor för 498:-. Så nu tvivlar jag igen.. Sedan behöver jag ju faktiskt egentligen ingenting. Kanske skulle vara brudklänningen då till framtida begivelser*..

* Det var ett skämt. Jag ska inte gifta mig. Not now. Förmodligen aldrig (vet inte ens om jag vill). Inte minst för att jag lever med en man som redan vandrat den vägen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se