100% FOKUS PÅ ANNAT ÄN BLOGGEN..

Sandwich pepparkakaHär är lite dämpat för tillfället men det beror på 100% fokus att nosa upp lägenheter som dansken kan åka och titta på då han är i Köpenhamn imorgon + fredag. Och det är banne mig inte lätt.. har mailat på massor bara igår och idag men ingen svarar ens! De som har telefonnummer utsatt i annonsen har K ringt och i 90% av fallen så är det svarare och det slutar med att han inte får tag i dem. Nu ikväll hade han tydligen pratat med en tjej i alla fall och de skulle höras av imorgon eftermiddag igen. Hoppas så på att vi / han kan få kolla in den i alla fall - inte minst för att uthyrningstiden är 2 år vilket skulle lyfta en stor sten från mitt hjärta att slippa stressa efter en ny bostad i första taget.

<< På tal om något helt annat så bara äääälskar jag Sandwich pepparkaka! Föll för den förra året och har precis smällt i mig en sådan samt ett par polarkakor med kall kyckling till middag. Mums!

Annars så har det varit en bra dag varav största delen gick åt att babbla med A (Mr X) på msn. Mellan 4 och 5 timmar blev det nog.. han kan inte ha fått något gjort alls på jobbet. Men det var hygglo och dessutom är det ganska trevligt med bekräftelse av någon annan än dansken emellanåt. Får se om vi hinner ses och säga hejdå innan jag lämnar stan.

Nu ska det tas itu med den enorma hög med rena kläder som behöver sorteras..

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja! Underbar glass, varje tugga är som en smärre orgasm i munhålan.

Kom den förresten förra året eller året före? För jag skulle vilja säga att jag föll redan för två år sedan, fast mina tidsmått är aldrig pålitliga. Det kanske bara känns som jag och glassen känt varandra i en evighet. Dessutom har jag haft en kärleksaffär med sandwichen (hm, did that come out kinda weird?) sedan jag var liten palt. Det hjälper nog till.

Och vem älskar inte pepparkakor?

Tusan. Nu blev jag sugen på att knarka en burk sådana...

Postat av: Ellinor

Fredrik: Inte bara jag som väljer "tråk-Sandwich" i GB-lådan alltså (även då inte pepparkaka finns att tillgå).. enklast är godast! Fast då julsmaken kom vet jag inte - det är mycket möjligt att du har rätt, att det var året innan. Nu finns det ju med saffranssmak också men fast jag skulle vilja testa är det lika oemotståndligt att välja pepparkakan varje gång! Dock är jag inte så förtjust i den äkta varianten.. gillar dock mjuk pepparkaka.. och muffins.. tja!

2006-10-19 @ 10:32:56
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Fredrik

Muffins är också klassiker av en anledning. Satan i gatan, nu blev jag fikasugen.

Jag provade den där lussebulleversionen och nej, någon pepparka är den absolut inte. Älskar lussebullar (inte alls lika mycket som pepparkakor) men i den här varianten fungerade det inte riktigt.

Så du kan fortsätta välja Sandwich pepparkaka med gott samvete, det är min åsikt och övertygelse.

2006-10-19 @ 10:40:53
URL: http://driftstatus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se