DRÖMLÄGENHETEN.. COME TO MAMA!

Jag vill ha den här drömlägenheten! Perfekt läge (mitt älskade Amager där jag helst av allt vill bo), lagom hyra, skälig deposition, bra storlek och möjlighet att hyra minst 1 år (vilket är ett krav). Och bara så fiiiin då! Har mailat uthyraren, borde kanske ringa också.. Kanske kan säga att jag hyr den utan att ens titta på den. Åhåhåh.. vill ha!!!

Dansken tog dock upp en sak i lördags som eventuellt kommer att underlätta hela bostadssituationen/letandet. Han ska kolla upp det i veckan som kommer eftersom det beror på flera faktorer om det överhuvudtaget är en möjlighet men jag håller tummarna stenhårt för att han kommer fram till att det är en bra idé...! Enough said, vill inte hoppas på någonting om det sedan visar sig att det skulle vara en korkad sak att göra.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, den såg ju jättefin ut! jag ska hålla en tumme för dig.

Postat av: Ellinor

Malin: Tack, det behövs för det ser inte så ljust ut :/

2006-10-10 @ 11:32:44
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se