NACKDELEN MED ATT SKJUTA UPP SAKER..

Trött som en gnu efter 5 timmars sömn och redo att idiotförklara mig själv som satt och gjorde a whole lot of other stuff igår kväll istället för det som ska in till tidningen idag. Det är väl egentligen ingen brådska på liv och död, det är inte tryck förrän imorgon men de räknar med mina grejor på tisdagar. Hade satt klockan på 9 men somnat om.. vaknade av mamma som ringde och ville ha mig med på stan eftersom hon skulle köpa en klocka. Skulle väl ha kunnat åka in i eftermiddag men hon lär i alla fall inte lyssna på mina fantastiska smakråd - vi har så långt ifrån samma stil som man kan komma..! Nu ska jag väl get to work då.

Kommentarer
Postat av: Malla

Jo det händer väl ibland att man inte gör det man börde gör....tyvärr...

Postat av: Insolens

vilken tidning skriver du för?

2006-10-03 @ 19:25:23
Postat av: Ellinor

Malla: FÖR ofta..

Insolens: En lokaltidning härute där jag bor. Förut praktiserade jag där på heltid men numera blir det bara enstaka frilansgrejor.

2006-10-03 @ 22:34:05
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se