REASHOPPING - UPPDATERAD!

Visst funkade rean på La Redoute! Kom in direkt.. segade sig (tur att varorna redan låg i korgen) men det gick i alla fall till slut. Stövlar (som jag är lite osäker på men man kan ju returnera), stickad klänning, kofta samt 2 bh. Uppdaterar med lite bilder + länkar senare.

Uppdaterat: Det här blev det alltså!

LaRedoute-order igen!

Svart stickad klänning, Comptoir Des Cotonniers (ord. pris 719:-)
Svarta Manoush-koftan (ord. pris 639:-)
Svarta stövlar (ord. pris 749:-)

(Oj, vad mycket svart!) Plus två BH då som sagt men det kanske inte är så intressant. Allt som allt i alla fall för ca 1250:-! Sedan förtränger jag totalt att alla pengar borde gå till flytten nu..

Kommentarer
Postat av: Cassie

Gud så söt design du har på bloggen :)

Postat av: Emelie

Glad för din skull..tyvärr gick det inte lika bra för mig...fick bara upp felmeddelande hela tiden :( Så det slutade med att det inte blev någon shopping...

2006-10-26 @ 20:21:21
URL: http://emeliesfantastiskaliv.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Cassie: Tack, vad snäll du är :)

Emelie: Usch, vad trist! Trodde faktiskt inte att det skulle funka så jag blev glatt överraskad. Du skulle ringt teknisk support som jag läste att en del andra gjort, de kanske kunde ha gjort något. Du får tänka att du sparade de pengarna till något annat skoj istället!

2006-10-26 @ 20:29:01
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se