UPPSTRÖMS

CrejsyMitt positive thinking imorse gav tydligen utdelning för det har varit en himla bra dag! Pratat med massa folk, fått ett överraskande mail som gjorde mig väldigt glad.. helt enkelt känt att jag haft flyt vilket var ett tag sedan.

Nu är ju mitt sinnestillstånd sådant att då jag neggar så är jag väldigt nere och då det är tvärtom så blir jag tokupphetsad och otålig. Dansken fick säga till mig att ta det toy då vi pratade eftersom jag bubblade på så högt och snabbt att han hade svårt att uppfatta vad jag sa.

Känner mig lite som på bilden just nu. På ett bra sätt. Kvällen ska ägnas åt att besvara mail, färdigställa en ansökan som ska in imorgon och rastlöst vänta på nyheter om bostadssituationen från K.

Kommentarer
Postat av: Elle

Hallå! Har du sett att de har en ny avdelning på platsbanken som heter Öresundsregionen där även Danmark är med? Du kanske redan vet, annars spana in! Ciao! /Elle

2006-10-19 @ 20:20:15
Postat av: Ellinor

Elle: Tack för tipset men det har jag koll på.. den har funnits ett tag. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se