KORT PAUS

Pausfågel
Alltså, det där ska föreställa en pausfågel. För jag gör ett kort uppehåll här ett par dagar bara (nej, ska inte sluta blogga!). Känner mig otroligt slutkörd just nu såväl fysiskt (tandvärken frestar på rätt rejält + att jag sliter ut mig för mkt på restaurangen) som mentalt och det gör att jag känt mig både trött, sur och oinspirerad på sistone. Och det är inge' kul att bara släppa en massa klagobomber här. Så jag återkommer om ett par dagar då jag hunnit ikapp med allt som släpar efter samt hunnit ta igen mig lite. Och förhoppningsvis gått till tandläkaren, det börjar bli outhärdligt nu - inser faktum att jag måste göra något åt den där för****ade visdomstanden! Vem vet, kommer kanske nåt inlägg här emellan i alla fall om jag inte kan hålla mig - är ju trots allt beroende av att sätta mina tankar på pränt. Men om inte så återkommer jag om ett par dagar. Så jag hoppas ni fortsätter kika in här ändå! Kram till er!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Japp, jag fortsätter kika in. Hoppas tanden slutar göra ont och att du kommer tillbaka glad och utvilad. Massa kramar!

Postat av: Rundviva

Första gången jag tittar in. Kul blogg! Visst e det så att vissa bara behöver visa sin "makt" (ang förra posten).

2006-09-02 @ 17:43:05
URL: http://rundviva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se