".. LYSSNA PÅ ALLA FÖRSTÅ-SIG-PÅARE.."

Alltså, det är astråkigt att sitta och lyssna på alla förstå-sig-påare som säger samma saker om och om igen (jag väljer förresten valvakan på TV4). Tror jag ska stryka lite för att inte klappa ihop alldeles av icke-konstruktiva sysslor. Och se på Miljonärerna klockan 21. Sedan är det nog klappat och klart.

Ps. Brorsan har det nog också spännande just nu. Han kandiderar till kommunfullmäktige i Huddinge med lokala
Drevvikenpartiet. Kunde ju tyvärr inte rösta på honom.

Kommentarer
Postat av: M

hehe, brorsan din såg rätt najs ut när vi plugga, men nu måste jag säga att han ser bra goofy gubbe ut!

2006-09-17 @ 23:14:11
Postat av: Ellinor

M: Han ser inte klok ut på den bilden.. berättade historien om när den togs. Och så var han skitsur över att det är just den som trycktes upp på valaffischer :)

Postat av: Daniel

Vadå goofy gubbe??? Vem är M och jag är väl inte ful? Ack vilken självförtroendeknäck:(

2006-09-18 @ 14:07:21
Postat av: Ellinor

Daniel: Gick i samma klass som M på Tollare (fast jag mindes inte att ni träffats). Hon tyckte tydligen att du såg fånig ut på den bilden och det är väl kanske inte en av dina bästa.. ;) Äsch, du är ju inte alls ful - du är ju släkt med mig *s* Fast jag tycker du ska ta och klippa dig.

2006-09-18 @ 15:03:05
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se