Budapest!

image623

Nästa torsdag bär det av på weekendtur till Budapest!

Hastigt och lustigt blev det bestämt - vi har letat resor som galningar i två dagar till Barcelona, Paris eller Nice men fick face the facts till slut.. alla bra biljetter var tvärslut! Men detta blir bra, fint hotell blir det också:
Astoria.

Har inte varit i Ungern sedan jag var två eller tre år gammal så det ska bli intressant. Nu ska här letas aktiviteter! Kurbad är givet men what else..? Tips om vad man kan se/göra i Budapest tas tacksamt emot!

Kommentarer
Postat av: lill-elin

mina föräldrar var där förra våren och tyckte mycket om staden vet jag. ingen aning om vad de gjorde dock...ska fråga!ps. de är inte tråkiga utan brukar hinna med en hel del.

2007-04-25 @ 08:03:01
Postat av: Ellinor

Lill-Elin: Åh, vad snällt! Alla tips tas gärna emot för själv vet jag i stort sett inte ett dugg om staden med undantag av det lilla jag hunnit läsa hittills inför resan. Har en känsla av att det kommer bli rätt stressigt att rusa runt och försöka se allt på två dagar..

Postat av: Angelica

Det låter verkligen kanonmysigt! Jag och sambon ska försöka hinna med något likande innan jag åker i höst.

2007-04-25 @ 22:34:50
URL: http://angelicas.webblogg.se
Postat av: Elle

Hej!
Budapest låter jättetrevligt, jag skulle själv vilja åka dit snart. Jag och Danne håller också på att leta resa, men det går trögt. Jag vill ha sol och värme, fina stränder, lugn och ro och allt detta på en vecka. Några tips?
Kram//E

2007-04-26 @ 07:25:31
URL: http://sueellen.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Angelica: Ja, hoppas på att det blir det också! Håller tummarna för att du och sambon också hittar en sjyst resa :)

Elle: Oj, vad svårt! Är inte så haj på charterscenen ärligt talat men kanske någon lugn grekisk ö (nu syftar jag inte på typ Kos eller Kreta)? Eller kanske Madeira? För jag antar att ni håller er inom Europa? Hoppas allt är bra med dig annars! Kramkram

2007-04-26 @ 19:03:58
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se