Önskeägget

Den här utmaningen har florerat lite varstans och eftersom det fortfarande är påsk så hänger jag på!

Skulle inte bli direkt ledsen om jag fick detta (eller något av det) i mitt påskägg:

image616

- Jag vill fortfarande ha en
Mulberry Elgin!

- Beige parkas från See by Chloé, så söt!

- Nanadebary Bronze "is a naughty little vixen of a scent, slinking out of the bottle with a sultry spiced jasmine and the teasing tang of bergamot and mandarin orange". Bara sniffat på som hastigast på NK men tyvärr säljs den inte längre här på Magasin - vill gärna testa på hud innan jag lägger ner ca $100 med frakt (Luckyscent). Men i flaska doftar den gudomligt, bättre än originalet som jag först var inne på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se