Trött lista

Utmanad av Punaniii så jag tar väl tag i den innan jag börjar sortera smutstvätt.. :/

Dagens vill-ha: Spaghetti och köttfärssås! Doftar otroligt gott från grannen och jag har visserligen färs i frysen.. men nej! Kanske borde ringa på och höra om man kan få sig en tallrik..?

Dagens klädsel: Svarta highwaters, vaniljvit top under en blekgul cardigan, guldfärgad sjal med fransar, svarta stövlar

Dagens smink: Flytande highlighterkräm från Lumene, I.d Bisque på näsvingarna, YSL Touche Eclat under ögonen, ögonprimer från Lumene, beige basskugga från ?, guldig skugga från Lumene, mascara från Smashbox, Jelly Pong Pong Chic Shine på kinderna

Dagens frisyr: Utsläppt som vanligt

Dagens händelse: Mystiskt försvunnen kreditnota höll mig sysselsatt.. har fortfarande inte dykt upp. Fortsättning följer imorgon - suck!

Dagens låt: -

Dagens planer: Dricka te, sortera smutstvätt, kanske se ett avsnitt av AUNTM, sova!

Dagens saknad: Dansken naturligtvis.. Men till helgen så!

Dagens dummaste: Kund. Vad annars? Men sure.. vill du resa runt halva Sverige efter en vara som jag säger har utgått för ½ år sedan så be my guest!

Dagens sjukaste: Kan inte komma på något alls som kvalar in..

Dagens drog: Vatten! Jag är törstig och blir aldrig.. motsvarigheten till mätt!

Dagens roligaste: Carsten som är så förläget genomskinlig då han försöker småflirta utan att det ska vara uppenbart

Dagens favorit: Mette som höll i vår andra produktträning.. I like!

Dagens köp: Inte ett endaste dugg! Fast jag fick hem ett H&M-paket men det går ju på kontot.

Dagens godis: Noll. Zip. Nada.

Dagens humör: Tidigare = glatt. Nu = seg.

Dagens ord: XP7250DA

Orkar inte skicka vidare - häng på ni som vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se