Julförvirring

Det här med att det är jul om en vecka känns lite surrealistiskt. Visst är julklapparna nästan färdigköpta och allt, men jag känner mig inte alls nöjd och skulle egentligen helst bara vilja hiva allt i soptunnan och börja om från början. Med en tanke bakom. Det enda jag känner funkar är Danskens klappar och vi ses inte ens i jul.. eller innan jul.. eller i mellandagarna.. eller på nyår. I början av januari om vi har tur.

Fredag kväll går planet till Stockholm för vistelse fem dagar framåt och allt känns helt osäkert. Ska jag bo hos mamma eller lillebror + flickvän? Vilka ska vara med på julafton? Hur farao ska jag få med mig de tyngre klapparna på flyget?

Just nu önskar jag bara att jul och nyår ska gå jäkligt snabbt.. och januari/februari/halva mars också för den delen så det kan bli den 20:e mars. New York, New York..

Kommentarer
Postat av: Elle

Hej gumman, på jul blir det min familj inkl mina trevliga bröder. Du ska sova hos oss, sängen är redan bäddad. Allt kommer att bli supertrevligt! Kram

2007-12-16 @ 23:03:24
Postat av: angelica

aha, julförvirring, känner igen det. Har faktist noll koll känns det som. Vet att jag ska till fjällen men dock inte mer än så tyvärr. Men ja, det fixar sig nog! God jul till dig!

Postat av: Ellinor

Elle: Japp, nu pratade jag med D igår så nu har jag koll! Ses imorrn!

Angelica: Inte bara jag alltså :) Önskar dig en god jul också! Du säkrar i alla fall en vit jul!

2007-12-20 @ 20:46:05
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se