Bakslag

Sablar, vad irriterande! Talade precis med kvinnan på det stora bemanningsföretaget som äntligen fått tag på personalchefen på företaget där jag sökt en tjänst. En bra sak är att han vill träffa mig för en andra intervju. En riktigt dålig sak är att han vill ha fler kandidater att välja mellan och därför ska en annons sättas ut i två veckor på en svensk jobbsajt (tjänsten kräver att man är svensk). På bemanningsföretaget ska de sedan intervjua några och ett par stycken väljs då ut för den andra intervjun tillsammans med mig. Två bakslag alltså, 1) Det tar längre tid och 2) Jag får konkurrens. Tänker i alla fall inte sitta på händerna och vänta på dem.. söker ju annat men ändå. Var de tvungna att ta två veckor på sig innan de kom fram till det här? Nu ska jag åka in till stan för att bli av med lite pengar, sista februari och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se