Big surprise!

Vinnarna
Bild: Aftonbladet
Okej, jag är ju uppenbarligen kass på att
tippa! Sebastian och Måns Zelmerlöw till final, Nanne till 2:a chansen (tillsammans med Sonja Aldén) och Magnus Carlsson åkte ut! Det trodde jag inte. Gammal är uppenbarligen inte alltid äldst. Förklaringen ligger väl i att Magnus faktiskt gjorde ett riktigt uselt framträdande (var är showen..?) och att det är många tonårstjejer där ute i stugorna som röstar på Idol-pojkarna. Men ändå, jag tycker synd om Magnus. Bästa låten han någonsin deltagit med som soloartist och så slutar det med en snörplig femteplats.

I mitt tycke är  i alla fall både Magnus och The Attics låtar toppbra i studioversion så jag fortsätter poppa här.. 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Har det nånsin gått speciellt bra för Magnus? Vad gäller gå vidare till final eller andrachans. The dude sure gets points for trying, though.

Och ja, jag gillade nog t o m låten, annars kändes den här veckan som ett ovanligt trist startfält. Jag avskydde dessutom verkligen, med passion, Måns låt.

Postat av: Ellinor

Fredrik: Nej, men så har han ju varit kass tidigare också. De här låten var ju åtminstone bra - hade dock varit ännu bättre med en annan artist, kan inte komma på nåt bra förslag nu men men.. Tycker Måns låt var helt ok, om än lite väl smörig. Men det kan nog gå bra för honom i finalen.

2007-02-18 @ 14:06:41
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: insolens

magnus bra? herregud, karln borde klippa sig och skaffa sig lite andra referenser. tröttsamt, gammalt och fånigt. jag är glad att han inte gick vidare, men det är synd att inte the attic och therese gick vidare.

2007-02-18 @ 14:15:35
URL: http://insolens.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Insolens: Inte gammalt väl.. det var ju verkligen inte en typisk schlagerlåt. Men jag kan hålla med om att ett besök hos frisören vore välbehövligt.

2007-02-18 @ 14:44:13
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se