BLABLA

På denna front - intet nytt. Provjobbet i lördags gick väl.. comme ci comme ça. Kommer i alla fall icke att jobba där av flera anledningar, en mix av att jag inte trivdes och att det var för få timmar. Moving on. Eftersom jag inte har någon skrivare skickade K sammanlagt 80 (!) kopior av mitt CV samt två olika versioner av ett följebrev (dvs 20 buntar - CV:t är två sidor + 20 kopior av breven vardera.. ni fattar). Tungt och dyrt var det i alla fall då det kom idag.. han är en raring! Så nu har jag en del att dela ut.

Annars så har helgen varit rätt lugn. Förstört dygnsrytmen igen - den som varit helt normal i en vecka minst - i och med att jag satt uppe i ytterligare ett par timmar då jag kom hem i lördags natt (redan vid kvart över 1) efter lite
barhäng med Therese. I natt somnade jag inte förrän vid 5 och gick upp för en timme sedan, inte alls bra. Så det är väl bäst att göra sig lite nyttig.. har dock två blemmor (jag som är dum och klämmer, hade jag låtit bli hade det inte synts!) på hakan som inte går att sminka över så jag gör mig nyttig inomhus idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se