Det är väl kärlek

LoveyouHåller på att krevera av saknad.. det gör jag verkligen. Visst längtar jag efter honom i vanliga fall också då han har åkt men har ändå vant mig och brukar ha rätt lätt för att anpassa mig till "min" tillvaro igen efter några dagar av "vår".

Men den här gången.. allt jag kan tänka på är armar, ben och kroppar huller om buller och varma lugna andetag mot min hals. Det sistnämnda är det som gör mig riktigt lugn - att bara ligga där och känna det fysiska beviset på att han verkligen är där med mig. Då älskar jag honom som mest.

Har t o m sovit med hans kvarlämnade t-shirt bredvid mig i sängen i natt.. då är det illa!

Nedräkning: 1 ½ vecka kvar!

Kommentarer
Postat av: lill-elin

åh den kärleken...:)

fick en kärleksförklaring från en kille i min nya klass på Lärarhögskolan igår.lite halvskumt med tanke på att han inte känner mig för fem öre..

- eh...eh..har du nån pojkvän?
-Ja det har jag..
-Han måste vara väldigt lycklig!

Väldigt fint sagt men jag blev så ställd att jag inte visste vad jag skulle säga! så jag ba:trevlig helg! och sen gick jag. känns lite småjobbigt nu..

2007-02-12 @ 16:21:24
Postat av: Linda K

håll ut-kramar!

Postat av: Martina

Håller också på att längta ihjäl mig efter mitt hjärta, men på fredag så, äntligen!

2007-02-13 @ 00:01:27
URL: http://neat.blogg.se
Postat av: Ellinor

Lill-Elin: Ett tydligt tecken på att han VILL lära känna dig dock ;) Men gulligt var det! Du får väl vara trevlig men avmätt typ i fortsättningen så att han inte uppmuntras.. fast det är ju alltid nice att känna sig attraktiv! Så det blev Lärarhögskolan? I Sthlm?

LindaK: Taaaack! Jag håller ut men det är inte roligt!

Martina: Åh, det är alltid så härligt att ses igen efter att ha varit ifrån varandra en tid. Det blir ALLTID ett desto kärare återseende!

2007-02-13 @ 12:38:25
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Karin

Åh vad jobbigt. Ibland får jag såna där oerhörda saknadskänslor efter min älskling när jag sitter i skolan. Och har sett honom 2 timmar tidigare. Och kommer att se honom senare på kvällen. Får säga till mitt försvar att vi ju bodde i olika världsdelar ett tag, kanske kroppen inte riktigt fattat det ännu nästan ett år senare...

2007-02-13 @ 14:15:34
URL: http://kalasblogg.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Karin: Antagligen är det väl så, det där lilla orosmomentet finns fortfarande kvar omedvetet.. Jag & K bor ju åtminstone bara i olika länder och det är bara ca 30 mil så jag ska väl inte klaga. Kortare avstånd än då jag också bodde i Sverige i alla fall!

2007-02-13 @ 21:35:59
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: lill-elin

japp det blev LHS
Men det är mest på prov, får testa och se hur det känns efter första praktiken. just nu är det mest flum och man får inget grepp om yrket. inte lätt att veta vad man passar som eller vad man vill göra med sitt liv...

2007-02-15 @ 14:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se