Gårdagen i korthet

Bloggfri söndag (t o m datorfri sådan - himmel och pannkaka!) eftersom den var vikt åt underbart umgänge med K. Han åkte till SATS på morgonkvisten och sedan stack vi på Vesterbro och brunchade på Strassen (pannkakor som var gummiaktiga men goda + en bytta frukt åt mig). Hyrde "United 93" och åkte förbi Palads och köpte alldeles för mkt popcorn att ha till, att jag aldrig lär mig! Orkar ju inte ens en medium om jag så delar med någon, än mindre en large - har säkert 4/5 kvar i kartongen. Myste i alla fall i sängen resten av eftermiddagen med film och popcorn. På kvällen Dinner for 2 in a bag - rostbiff, potatis, grönsaker och sås som bara är att värma i ugnen, prisvärt, men då ska man heller inte räkna med annat än segt kött tydligen..

Övertalade honom att inte åka tillbaka till Gbg redan i går kväll men då var han i gengäld tvungen att sticka tidigt i morse, 05.18 vinkade jag hejdå. Och sov några timmar till. Såklart.


Kommentarer
Postat av: Sassa

Mysigt :)

Postat av: Ellinor

Sassa: Jaa, det var det! :)

2007-02-27 @ 13:25:03
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se