Om du inte riskerar livet för mig älskar du mig inte

Dansken kommer nog inte ikväll. Vädergudarna är emot oss och han skulle "värdera situationen" (hans ord) men man bör nog undvika att ge sig ut på vägarna om man kan. I hemlighet är jag inte så besviken som jag borde vara eftersom jag måste iväg till Fredriksberg och ordna en liten sak som jag vill ha klar då han kommer. Och i den här stormen tänker jag knappast: gå 5 min till bussen - åka 2 min - byta till annan buss - åka 8 min - byta till tredje buss - åka 6 min - framme. Och samma visa hem igen. Men trist är det att inte få sniffa mansdoft och dela täcke förrän imorgon. Ska trösta mig med DH på tv ikväll och fruktsallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se