27 FRÅGOR OCH SVAR

Under tiden man sitter och väntar på att det ska bli tillåtet att trycka i sig lite krubb (fluorbehandling + nyinsatt plomb) kan man ju roa sig med en inte-alltför-långrandig (ha!) lista! Snodd av Gabbiz.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Är det verkligen nödvändigt att tvätta mitt flottiga hår då jag bara ska till tandläkaren och det dessutom snöar ute? (Kom fram till att så inte var fallet)

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Hm.. i min tillfälliga plånbok kanske 700:- eller så och i en låda ytterligare några tusen. Har kört med kontanter sedan jag kom hit (inväxlade sparpengar) men har nu satt in lite på nya kontot.

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Orka.

4. Favoritplanet?
Venus?

5. Vem ligger fyra på missade-samtal-listan i din mobil?
Valby Tand faktiskt. De terroriserade mig i förra veckan.

6. Vilken är din favoritringsignal i din mobil?
Den jag använder? ("Above the Candystore" med Paola sedan urminnes tider. Men den kom ju inte med telefonen såklart)

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Vit bh, vit top med tryck från Wera Stockholm, beige lång (och varm!) cardigan med knytskärp

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Vilken märklig fråga. Orkar heller inte skriva något långt och filosofiskt svar.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Jag går faktiskt i strumplästen inomhus. Men tidigare idag hade jag ett par chokladbruna skinnstövlar från La Redoute.

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Nu? Ljust. Föredrar? Mörkt.

11. Vad tycker du om personen du hittade denna enkät hos?
Det var första gången jag ramlade in på bloggen så har inte hunnit skapa mig en uppfattning

12. Vem vill du helst träffa nu och varför?
Dansken naturligtvis. Motivation överflödig.

13. Vad gjorde du vid midnatt?
Såg på Gilmore Girls S07E06.

14. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Har raderat det men det var från Therese och jag tror helt bestämt att det löd "Det kommer jag inte ihåg. Ni får fråga er fram" (då vi skulle stråla samman på Grill Bar i lördags)

15. Var ligger ditt närmaste SevenEleven?
Det vet jag inte. Finns inget häromkring så någonstans på Vesterbro skulle jag tro, alternativt i Valby.

16. Vilket uttryck använder du mest?
"Men Gud" (?)

17. Till vem sa du "Jag älskar dig" senast?
Dansken

18. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Det var nog Daniels katt Olliver men det var ett bra tag sedan

19. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Räknas alkohol? En då.

20. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
0

21. Vilken ålder har varit bäst hittills?
19 var bra. Och 22 också.

22. Din värsta fiende?
Antagligen jag själv

23. Vad har du för skrivbordsbild på datorn  just nu?
En foto på Mads Mikkelsen :)

24. Vad var det senaste du sa till någon?
"Tack" (för kvittot)

25. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Jag gillar inte höjder speciellt mycket så..

26. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Jag gillar nog alla ungefär lika mycket som vanligt

27. Senaste låten du lyssnade på?
Det minns jag faktiskt inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se