ATT HA HÅR ELLER INTE HA HÅR

Dansken är fortfarande i bratwürst-land och jag känner mig lite övergiven. Längtar efter hårda kramar och varm andedräkt i mitt öra. Och lent, vältränat mansbröst att vila huvudet mot. Det är konstigt det där - jag har alltid föredragit män med hår på bröstet. Inte en hel skog men jag tycker det är sexigt. Dansken har några små fjuttiga hårstrån och de rakar han bort för att det inte ska se töntigt ut. Däremot har han gott om hår på underarmar och ben.. en del på bakdelen också (!). Så jag klagar inte över avsaknaden på bröstet.

Vet inte riktigt vad jag ville säga med det här mer än att.. kom hit och ge mig lite kärlek!

Lovely man
Give me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se