DESPOMAIL

I natt gick jag på pin kiv med i Dating.dk. Inte för att jag ens vill kasta ett getöga på någon annan, nejdå.. (har fyllt i både "Partner status: Kæreste" och "Søger: Bekendtskab/ven") men för att det kunde vara trevligt att språkas med några danskar och inte hamna i den svenska "expat-bubblan" som jag lite känner att jag gjort. Ofrånkomligt kanske men dock. Tyvärr är det till 99% en betalsajt och eftersom jag bara har gratistillgång till alla funktioner i ett dygn eller så blir det nog till att radera profilen sedan eftersom jag inte känner mig så sugen att hosta upp ca 200:- för 3 månader då jag inte ens söker någonting. Naturligtvis har det redan ramlat in mail i stil med "Känner du dig inte ensam då din kæreste är i Sverige" blablabla. Alltid samma visa.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag var med i spray date ett tag på det glada ... ehrm 00-talet ... och det var ju ingen höjdare. Det finns mycket desperat folk därute.

Postat av: Ellinor

Veronika: Haha, tyckte det stod 80-talet först men det var ju inte riktigt så.. Spray Date tycker jag faktiskt är helt ok (om man jämför med många andra sajter), har nog fortfarande kvar en gammal profil där..

2007-01-25 @ 11:41:40
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se