DREAMING

Har haft en märklig dröm inatt (ok, idag på dagen). Den gick ut att jag är hemma hos Föredettingen och vi ska ha sex. Det börjar jättebra men efter en stund får han ångest och vill sluta (vilket faktiskt hänt IRL) eftersom hans dotter (han har bara en i drömmen) ligger i rummet bredvid och sover. Jag stannar i alla fall kvar eftersom hans sambo inte ska komma hem från jobbet förrän fyra på morgonen. Tiden går och till slut tittar vi på klockan som då är tio i fyra. I samma ögonblick öppnas ytterdörren och sambon kliver in. Hon drar sina egna slutsatser men är ändå ganska lugn förutom att hon säger något taskigt till mig och jag blir sur. Sedan går jag och sedan är det svart. Minns också att deras sovrum i drömmen är ett arbetsrum och att de delar på typ en 80-säng vilket jag tycker känns lite trångt.

Drömmen betyder ingenting men jag förstår inte varför jag inte kan få drömma om dansken.. det gör jag aldrig! Han, å sin sida, brukar ibland messa på morgonen och berätta att han vaknat mitt i natten av trevliga drömmar om mig. Kan man inte bara få styra sina drömmar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se