KAPPVÄNDARHISTORIEN

Msn med Föredettingen i eftermiddags [och ja, vet att du bara väntat på att jag skulle blogga det]. Vet inte hur jag ska formulera mig nu riktigt för att inte såra någon men jag tycker att det är rysligt "twofaced" att först uttala sig på ett visst sätt om en tredje part och sedan göra helt om och säga att han i alla fall är villig att överse med de egenskaperna. Inkonsekvent, vänder kappan efter vinden osv - vilket jag sa till honom också. Vi har snart känt varandra i fem år och jag borde ha lärt mig att låta det mesta han säger gå in genom ena örat och ut genom det andra eftersom läget garanterat inte är detsamma typ dagen efter men ändå.. Det får mig helt enkelt att undra hur han uttalar sig om mig versus hur han sedan beter sig mot mig. Såklart hade han sitt eget sätt att förklara min [lätta!] irritation..

Mr X säger:
Du är bara svartis ;)

Ellinor säger:
Jag är INTE svartis. I alla fall inte på det sättet.

Mr X säger:
Det är du visst det. Puss!!

Ellinor säger:
Tro vad du vill då..


Så - en gång för alla: Jag är inte svartsjuk. Fixar bara inte kappvändare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se