ONSDAG

Aah, c'est fantastique att jag sovit i 12 h och känner mig otroligt pigg och utsövd! Det hade kanske kunnat vara en liten besvikelse att gå och lägga sig och "vila" vid 17-tiden (för då kommer jag garanterat inte upp igen efter 1 h som det var meningen), men vaknade bara en snabbis av sms vid kl 19 och somnade snabbt om igen. Vid 2 vaknade jag av mig själv och gick upp och släckte alla lampor och stängde av datorn, utan större hopp om att kunna sova mer. Men det kunde jag, hurra hurra! Kanske kan få till en normal sovrutin ikväll nu. Planerna för dagen ser ut som följer:

- Lämna in två par stövlar på omklackning
- Intervju på
Poolia kl. 10 (inte för ett speciellt jobb)
- Handla
- Söka minst tre jobb
- Försöka tvätta ett par maskiner (har inte tvättat sedan jag flyttade - det är en sådan där møntvask 30 meter från porten)
- Röja lite härhemma

Uppdaterad: Med ett sådant här tråkigt inlägg så tar vi en tråkig liten lista också! Sedd hos x antal.

Ska bli skoj: Danskbesök i helgen
Sötast i världen: Med undantag av dansken? J är snäll och omtänksam (och lite snygg..).
Sparar till: Just nu out of the question. Men ok - resor.
Väntar på: Att jag ska slita mig från datorn och snygga upp mig själv
Pålägg som gäller: Goda julosten, gärna med smörgåsgurka
Önskar jag var bättre på: Att träna
Dagens dryck: Vatten på flaska (kranvattnet är sådär gott)
Vad saknar du: Se önskelistan där i vänsterspalten
Vill inte: Att K bara ska stanna över helgen
Tre band/artister: Hello Saferide, Katie Melua, Johnny Deluxe
Vad har du gjort idag: Vaknat. Och bloggat lite.
Var det kul: -
Brukar du svära mycket: Nej, inte speciellt
Har du pojkvän/flickvän? Dansken
Är du kär: Oh, ja!
Hur tidigt stiger du upp: Då jag vaknar
Vad ska du göra ikväll: Se "to-do-listan" däruppe
Vem är snyggast i världen: Mads Mikkelsen!
Är du uppväxt i stan eller på landet: Förort
Har du utländska föräldrar: Nej
Vad lyssnar du på för musik nu? Vanessa Paradis (men i hörlurar, för tidigt för något annat)
Öl eller Vin: Rödvin. Dricker inte vitt (eller öl).

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag har också gjort listan nu. Har man tråkigt, så har man. :)

Postat av: Ellinor

Veronika: Exakt.. :)

2007-01-17 @ 14:30:26
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se