SOCKERGRIS [UPPDATERAD]

Jag är sjukt sötsugen och har ingenting alls att skylla det på, varken indianbesök eller olycklig kärlek! Är så (måttar med fingrarna) nära att slänga ihop en kladdkaka - skulle egentligen föredra banan men har inga hemma och går man och handlar det blir det ändå inte bra eftersom bananer gärna ska vara lite gamla och bruna då man använder dem i bakverk. Hm, undrar om stekt ägg på äggvita med lite lök kan stilla suget.. Ska försöka stå emot!

Uppdaterad: Kladdkaka it is - trots att bara att slicka av sleven (kinky syn?) egentligen stillade suget. Men jag vet inte om det är jag som har otur eller om det har något att göra med att jag använde sådant där sockersubstitut istället för strösocker - kakan är väldigt.. bucklig. Nåja, förhoppningsvis smakar den bra till en kopp te nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se