Streaming

The HolidayFör er som vill se filmer (el. hitta länkar till filmerna) med tvivelaktig kvalitet, ibland uppdelade i flera sektioner, ibland på pytteskärm men slippa ladda ner någonting så kan jag rekommendera Simplistic's Movie Links. Vissa länkar är gamla och fungerar inte (t ex så har jag bara sett halva Da Vinci-koden) men i gengäld läggs flera filmer upp per dag.

Igår såg jag The Holiday. Gullig men medelmåttig, förstår inte alls hypen men å andra sidan är jag inte så förtjust i klyschiga filmer. Och what's up med Cameron Diaz.. hon måste vara den mest överskattade skådisen i Hollywood. Söt som socker, visst, men annars.. nej! Så filmen får 3.5 + av 5 möjliga.

Andra länkar för ändamålet är Channel Break (mest tv-serier), MovieSpider och Peekvid. Känner någon till fler (då menar jag inte t ex YouTube och VEOH samt ej torrenter) så lämna gärna en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Nannis

Lysande idé! Jag var velat se The Holiday länge, men den har inte funnits ute i bra kvalité och pojkvännen vägrade bio. Nu är min tisdagskväll räddad! :)

Postat av: Ellinor

Nannis: Det är ingen superkvalitet på filmen på den länken heller men det funkar. Enjoy!

2007-01-30 @ 14:28:24
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se