TRUE OR FALSE? - SANNINGEN

Här kommer så facit på True or False! Och - hör och häpna - ingen svarade rätt! Suckers.. ;)

1. Jag har blivit friad till en gång av en inte-alltför-långvarig pojkvän som började gråta då jag sa nej
Falskt. Nej, friad till har jag aldrig blivit (tyvärr?). Ingen vill ha mig buhuhu..

2. Jag fick vid ett tillfälle betalt efter ett möte då jag var älskarinna åt en gift företagsledare
Sant. Fast det är inte riktigt så illa som det låter.. Jag ägnade mig åt hotelldejter med en riktig gentleman i några månader för två år sedan och en morgon då jag hade lite brådis därifrån skulle han bjuda mig på taxiresan Hotell Crystal Plaza-Vikingterminalen. Han knölade ner ett antal sedlar i min ficka - pengar som jag sedan upptäckte var sisådär 8 ggr mer än vad resan gick på. Resten fick han inte / ville han inte ha tillbaka så jag antar att man kan kalla det för dricks för "väl utförda tjänster"! (Fast samme man fick aldrig ta ut mig på en shoppingrunda som han föreslog - ville inte ha en sugardaddy liksom..)

3. Då mina föräldrar skiljde sig berättade de det aldrig för mig och min bror utan jag fick reda på det då jag hittade ett hemligt papper på skilsmässan
Sant. Mina föräldrar skiljde sig men fortsatte att bo tillsammans en tid efter det så jag gissar att de inte ville berätta det förrän det var "på riktigt". Konstigt nog har jag inget minne av att de någonsin satte sig ner med oss och släppte bomben sedan heller.

4. Jag har sprungit i bara trosor genom Åre by
Sant. Under en blöt nollning i 1:an på gymnasiet. Och skämdes inte ett dugg (jag badade åtminstone inte naken i bäcken som vissa andra)!

5. På en Oasis-konsert lät jag mig trampas ner av folkmassan med flit bara för att kunna bli buren bakom scenen och få en chans att se bandet på närmare håll
Sant. Det var sjukt trångt och hysteriskt framför scenen men även om jag är en tunnis så höll jag mig uppe tills jag såg att de bar bort andra som gett upp. Då släppte jag taget vilket folk runtomkring märkte efter en stund och tillkallade vakterna som bar ut mig. Låtsades avsvimmad en stund bara för att det var roligt men sedan fick jag ett glas vatten och blev bryskt utskuffad igen utan att ha sett skymten av Oasis. Väl därute hade jag naturligtvis tappat bort mina kompisar och fick dessutom nöja mig med en skitdålig plats resterande delen av konserten. En misslyckad manöver.

Kommentarer
Postat av: Danne

Okej, den första delen av trean är ju fullt riktig... fast jag har bestämt minnen av att vi satt i köket alla fyra och pratade om det när det verkligen var dags, och att de frågade var vi ville bo. Fast det kanske var tidigare när jag tänker efter... Det hela slutade ju en smula abrupt om du kommer ihåg.

2007-01-10 @ 08:56:17
Postat av: Ellinor

Danne: Då har du nog bättre minne än vad jag har för det minns inte jag. Kommer iaf ihåg det där om att jag hittade ett papper och blev helt förskräckt eftersom de inte hade knystat om det. Oh well, old news.. Hur går det med jobb och lägenhetsletande/-byte förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se