VAR DET MÅNDAG, SA DU..? (UPPDATERAD)

För det snöar i Köpenhamn! Första snön härnere på hela hösten/vintern, det är så man mår illa..! Visserligen ser det ut att vara av den typen som inte ligger kvar, får hålla tummarna!

Om 1 timme ska jag till tandläkaren och betala x antal 100 för att pinas med diverse instrument. Det är sannerligen en fantastisk början på veckan.

Uppdaterad: Det gick s**tbra! Jag älskar min tandläkare Margaret, hon är the best! Ska dock dra ut tänder på torsdag, både visdomstanden och den bredvid. Blev billigare så - "paketpris" på mellan 2000:- och 2200:- sa de nu. Det är möjligt att det skulle vara smartare att åka över bron men jag orkar inte hålla på, nu lånar jag $ till kalaset av K så har jag det gjort sedan. Men shit pommes frites, är i alla fall nervös..


Kommentarer
Postat av: Åsa på Åsen

Ska också pinas hos tandläkaren idag. Det är inte själva undersökningen som jag tycker är jobbig utan det är det där inbetalningskortet man får i slutet som får mig att svettas! ;)

Postat av: Ellinor

Åsa: Haha, jag får inget inbetalningskort ens utan ser kontanterna försvinna på direkten :/ Lycka till idag till dig också!

2007-01-22 @ 09:13:32
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Hedgehog-Sara

jag skulle gå på torsdag - men ringde nyss och sköt upp det några veckor. fegt - men nu känns det bra ett tag till. Jag är så himlans skraj, fast jag har världens bästa tandläkare...

2007-01-22 @ 11:05:35
URL: http://hedgehog.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Hedgehog-Sara: Jag förstår dig, det gör jag! Tänkte göra samma sak men kom fram till att det nog är lika bra att få det gjort. Fast ska inte ropa hej än, kan hända att jag också fegar ur typ dagen före. Hoppas det går bra för dig då det väl är dags i alla fall!

2007-01-22 @ 11:16:11
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se