Mangoshop

image661
Som så många andra webshopar har
Mangoshop sommarrea och jag passade på att slänga in en beställning förra veckan på skorna ovan (fast pumpsen i grått) + en välbehövlig vit bastop. Allt för lite drygt DKK 500:-, ingen frakt eftersom ordervärdet var > 340:-.

Tror jag lade beställningen sent på tisdag kväll - redan på torsdag förmiddag ringde DHL och meddelade att de skulle komma med paketet till kontoret. Det kallar jag snabb leverans ända från Spanien! Tråkigt nog passade inte någon av skorna.. båda i strl 37 men sandalerna var för stora och pumpsen för små :(

Nu har Mangoshop den eminenta servicen att man kan lämna tillbaka plagg man köpt i deras webshop även i butikerna, varför jag traskade ner på Ströget efter jobbet och fick det fixat på två minuter - pengarna sätts in på kontokortet man betalade med. Nu råkade jag dock tycka så mycket om båda skorna att jag beställde dem igen, nu i rätt storlek och paketet lär väl komma imorgon eller på tisdag.

Sammantaget - högsta poäng till Mangoshop för snabb leveranstid och bra service!

Kommentarer
Postat av: Linda K

heeej! jag är i din stad! nån shop i centrala köpenhamn jag inte bör missa i morrn när jag gör stan?

Postat av: Ellinor

Linda K: Äsch, varför hann jag inte se det här för..! Men jag är säker på att ni varit ute hela dagen och rekat Köpenhamn, hoppas du hittade nåt tjusigt :) Inte så svårt i reatider!

2007-07-16 @ 17:38:20
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Linda K

äsch jag frågade ju lite i sista stund också.
vi flängde runt och hittade både smått och gott :D

2007-07-18 @ 21:27:17
URL: http://iabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se