Mobillistan

Hittade en rolig pryl hos Punaniii.

Gå in på inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et?
Vill bara säga att jag är mycket kär i dig.

Tryck därefter uppåt tretton gånger. Vem har skickat det sms:et?
Dansken. Ett rätt dirty sådant.

Vad står det i sms:et under?
Vet inte om du fick min mess så jag skriver igen. Oooh Vilken mess du gjorde mig ur kåt.. ;o) Jag hade en mysig kväll i går. Jag sov över och vi var i skogen idag på en lite expedition. Och jag har inte flirted. Massor av puss och xxx. Saknar dina vibes.

Vem skickade det sms:et?
Take a wild guess. Dansken såklart! Märks på stavningen om inte annat..

Vilka sms gör dig gladast?
De oväntade från Dansken då han bara vill skicka en godnattpuss eller berätta hur mycket han tycker om mig..

Hur många sms har du i inkorgen?
*ska räkna* Femtiosju. Vilket troligtvis beror på att jag raderar i stort sett alla utom de jag vill behålla från Dansken och nån mer.

Vad står det i ditt trettiofjärde sms?
Just kommit hem. Har fått tid till hejsa kontroll i morgon på carlgrenska och var oxå up det med mina små babyer. Åker till england på fredag. Men vi ska jo oxå träffas. Må se vad jag kan fixa till. Vi kan väl pratas vid i morgon. Varma puss Klaus ;)

Nu när du ändå är där mitt i allt.. tryck neråt fem gånger. Vad står det?
Ohhhh + en bild med hjärtan

Vad står det i det femtonde mottagna sms:et?
Det håller jag för mig själv. Från Föredettingen.

Och i det tredje?
Vill inte heller avslöja..

Vad står det i ditt mest privata sms?
Dirty saker

Vilket är det gulligaste sms:et du någonsin fått?
Utan konkurrens något från Dansken. Sötnöten!!!

Vad har du för mobil?
En SE K705i som jag fick i present av en gammal bekantskap. Vill ha ny!

Kommentarer
Postat av: Estelle

Googlade och såg att du har varit i Tallinn, ska dit i helgen och undrar om du har några shoppingtips eller något, hur är manikyren där?

Postat av: J

Du har kvar mobilen. *asg*
/J

2007-07-26 @ 20:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se