Att vara tacksam över vad man har

Man kan väl lugnt säga att jag deppade ner mig igår då bostadsbeskedet kom. Många salta tårar och var hemskt dum mot stackars Dansken som dock tacklade mitt "kamphumör" ovanligt bra. Måste sluta med det där, att få saker som inte ens är hans fel att handla om något helt annat och vräka ur mig elaka, sårande saker bara för att se hur han reagerar och göra honom svartsjuk. Är oändligt tacksam över att han förlät mig. Och då min lilla kris var över blev jag fröken Klängranka resten av dagen - det uppskattar han ju i alla fall. Så resten av helgen har varit nothing but kärlek. Jag älskar den där mannen. Gränslöst. Han är det bästa som har hänt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se