Dagens

Blir bara ett pip från mig idag i form av en "Dagens". Är så trött att jag stupar och måste göra lite nytta innan det är dags att hoppa i säng!

Dagens..

.. vill-ha: Ny dator!!! Min ACER är så seg så att klockorna stannar.
.. klädsel: Vitrandig kortärmad blus, svarta highwaters, vit munkjacka utomhus, svarta kilklackssandaletter, vit Todskopia från Beijing. Matchig - vem, jag?!
.. smink: Väldigt basic. Grund i form av concealer etc + silverfärgad ögonskugga Art Deco, rouge I.d, mascara Lancôme.
.. frisyr: Nytvättat och lite stylat
.. händelse: En viss person som ringde mig på jobbet. Big surprise! Det var kul att prata med dig ;)
.. låt: -
.. planer: Röja upp lite här, hämta en flyttkartong från källaren, gå med skrot till containern, sova!
.. saknad: Min dansk. Även om han kläckt ur sig en del knäppa ting på mail idag som han måste vetat kunde misstolkas.
.. dummaste: Se ovan.
.. sjukaste: Att de ställde in utbildningen i helgen då vi går på SAP nästa vecka. När är det tänkt att vi ska lära oss det då?
.. drog: Lunchen! Så gott med ugnsbakad potatis, kött, grekisk sallad, sallad med jordgubbar etc.
.. roligaste: Tja, har det hänt nåt kul? Nej, inte direkt.
.. favorit: Maltesers.. ehum.
.. köp: En toalettsits (!) + en påse Maltesers på Silvan, lite bröd och mjölk på IRMA.
.. godis: Se ovan.
.. humör: Helt okej. Rätt trött nu dock.
.. ord: Sperma (!). Vilket jag pratat om med tre av varandra oberoende personer.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Haha. Jag köpte toalettsits igår. En sån konstig sak att handla. Men ibland behövs det. :D

Postat av: Ellinor

Veronika: Måste ju "rusta upp" lägenheten innan jag flyttar.. blev billigast möjligast! De är ju faktiskt rätt pricey konstigt nog!

2007-06-25 @ 21:24:41
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se